خانهزندگی سالمآیا این اشتباهات غذایی را انجام میدهید؟
زندگی سالم سبک زندگی غذا

آیا این اشتباهات غذایی را انجام میدهید؟

آیا می توانید بیش از حد آب دریافت کنید؟

در بیشتر روزها ، احتمالاً به اندازه کافی آن را نمی نوشید. به دست آوردن بیش از حد آسان نیست. دو استثنا main اصلی وجود دارد. یکی از آنها یک وضعیت بهداشت روان است که در آن شما به اجبار آب می نوشید. مورد دیگر زمانی است که شما مانند ماراتن ها زیاد ورزش سخت انجام می دهید و به جای نوشیدنی ورزشی ، مقدار زیادی آب را پایین می آورید.

اضافه بار روغن نارگیل

افراد بیشتر و بیشتر با روغن نارگیل شروع به آشپزی می کنند. اما بسیاری از متخصصان تغذیه هنوز مشکوک هستند. چرا؟ در حالی که روغن نارگیل چربی هایی دارد که کلسترول خوب شما را تقویت می کند ، همچنین با چربی اشباع شده می ترکد. بهترین شرط شماست؟ خود را محدود کنید. انجمن قلب آمریکا بیش از ۱۳ گرم چربی اشباع شده در روز توصیه نمی کند. فقط ۱ قاشق غذاخوری روغن نارگیل ۱۱٫۲ از این مقدار را به شما می دهد.

روغن زیتون: قطره قطره ، غرق نشو

روغن زیتون ممکن است در واقع برای قلب شما مفید باشد. اما حتی بهترین چربی ها نیز کالری زیادی دارند. بنابراین خود را به ۲ قاشق غذاخوری در روز یا کمتر از جمله آنچه در غذای شماست محدود کنید. اگر در این کار زیاده روی کنید ، می توانید وزن اضافه کنید و این می تواند خوبی را که فکر می کردید انجام می دهید جبران کند.

سیب زمینی: سبز نشوید

سیب زمینی به طور طبیعی دارای سولانین است ، ماده ای که در صورت خوردن زیاد می تواند شما را بیمار کند. بیشترین چشم ، جوانه ، پوست و سایر قسمتهای سبز سیب زمینی است. هنوز هم قبل از اینکه مشکلی پیش بیاید مجبورید مقدار زیادی سیب زمینی بخورید. فردی که ۱۰۰ پوند وزن دارد لازم است قبل از بیماری ۱ پوند سیب زمینی کاملاً سبز بخورد. اما فراموش نکنید که چشم ها ، جوانه ها و قسمت های سبز را از بین ببرید ، فقط در سمت امن قرار دارید.

شب های سایه و درد مفصل

سیب زمینی ، گوجه فرنگی ، بادمجان و فلفل همه شب بو هستند. آنها بخاطر سولانین رپ بدی گرفته اند. برخی می گویند این باعث درد مفاصل می شود ، اما هیچ تحقیق دیگری برای تأیید این مسئله وجود ندارد. در حقیقت ، سیب زمینی های زرد و بنفش ممکن است به تورم کمک کنند ، که می تواند درد را تسکین دهد. هنوز هم شما بدن خود را به بهترین وجه می شناسید. ممکن است به بعضی از سبزیجات حساس باشید ، بنابراین اگر آنها شما را اذیت می کنند از مصرف آنها خودداری کنید.

حداکثر شکلات

این طعم عالی است و دارای آنتی اکسیدان و فلاونوئید است که می تواند به کاهش فشار خون و محافظت از عروق کمک کند. اما محدودیت هایی وجود دارد:

• خوش خوراک بروید. شکلات با کیفیت پایین معمولاً فلاونوئید ندارد.

• هر روز خود را به ۱ اونس محدود کنید. برچسب نوار خود را بررسی کنید تا ببینید چه اندازه بزرگ است.

• به شکلات تلخ که حداقل ۷۰٪ کاکائو دارد بچسبید تا از شکر زیاد جلوگیری کنید. اما مراقب باشید ، زیرا مقادیر بالاتر کاکائو (۷۰٪ تا ۸۵٪) چربی بیشتری نیز دارد.

مصرف بیش از حد شراب قرمز

مقادیر کمی ممکن است برای قلب شما مفید باشد. اگرچه هنوز سوالاتی وجود دارد و خطرات سلامتی نیز وجود دارد. ممکن است خوردن انگور به همان اندازه برای شما مفید باشد و هیچ یک از عوارض جانبی الکل را نداشته باشد. بنابراین اگر مشروب نمی خورید ، توصیه نمی شود که شروع کنید. اگر این کار را انجام دهید ، زنان و مردان بالای ۶۵ سال می توانند یک لیوان کوچک – این مقدار ۵ اونس در روز است – و هیچ الکل دیگری ندارند. مردان زیر ۶۵ سال می توانند دو لیوان داشته باشند.

یک راه بهتر

ساده اش کنید به جای وسواس در مورد یک غذا:

• نیمی از بشقاب خود را با میوه ها و سبزیجات پر کنید. نیمه دیگر را بین پروتئین ها و غلات کامل تقسیم کنید.

• مقدار قند ، نمک و چربی اشباع شده را مصرف کنید.

• آن را مخلوط کنید. هنگامی که شما انواع غذاهای مفید را می خورید ، نیازهای خود را برآورده می کنید و از زیاده روی در هر موردی اجتناب می کنید.

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به خبرنامه طب سنتی به پیوندید

گیاهان شفا بخش و جادویی
خبرها رو روزانه دریافت کنید!

با عضویت توی خبرنامه از جدیدترین و به روز ترین اطلاعات طب سنتی خبردار شوید.

خانه
0 علاقه مندی ها
حساب من
دسته بندی ها